Intake gesprek
Wij nemen contact met je op voor het plannen van je intake!
Ben je aangemeld bij De Kraamwolk? Dan nemen wij vóór je 28e zwangerschapsweek telefonisch contact met je op om een intakeafspraak in te plannen.
Misschien heb je eerder informatie ontvangen waarin stond dat je zelf een intakeafspraak moest plannen. Vanaf juni 2026 werken wij met een nieuwe werkwijze waarbij onze intakeconsulenten zelf contact opnemen om samen een geschikt moment voor de intake af te spreken.
Hoe werkt het?
- Je wordt vóór je 28e zwangerschapsweek gebeld door een intakeconsulent van De Kraamwolk.
- Tijdens dit telefoongesprek plannen jullie samen de intakeafspraak in.
- Na het maken van de afspraak ontvang je automatisch een bevestiging per e-mail.
- Na de intake ontvang je opnieuw een bevestiging en aanvullende informatie over de kraamzorg.
Heb je al een afspraak ingepland?
Dan verandert er niets. Je geplande intake gaat gewoon door.
Heb je nog geen telefoontje ontvangen?
Geen zorgen. Onze intakeconsulenten nemen contact met je op voordat je 28 weken zwanger bent. Zorg er wel voor dat je contactgegevens correct bij ons bekend zijn.
Vragen?
Heb je vragen over je intake of wil je iets wijzigen? Neem dan gerust contact met ons op. Wij helpen je graag verder.
